Tam da benlik konu. Bende istanbuldan orduya sonra rizeye gecicem. 30 haftalık hamıleyim. Drum suyun iyi bebek iyi hıc bı sıkıntın yok gidebilirsin ama sadece 2 3 saatte bi mola verıp yarım saat bile olsa yürü sonra devam et dedi. Kan akısın devam etsin ayakların vücudn ödem olmasın dedi. Bende allah izin verirse 10 gün sonra cıkıcam. Tamamen bebegınızın durumuyla alakalı, yola cıkmadan bı muayene olun