Kaç gündür aşırı derece kahverengi kanamam oluyor doktora gittim düşük riskim olmasına rağmen doktor azarladı beni neye geliyorsun hep milletin bebeği düşmüyormu seninkide düşerse düşsün ne varki bunda felan doğru düzgün ilgilenmedi bile acile gidiyorum acilde kabul etmiyorki acil durum değil bu polinikliye git.Ne yapacağımı bilmiyorum artık duphastonda kullanıyorum progestan iğnede kullanıyorum ama bitmiyor en son bakdırdığımda bebeğin kalp atışı sağlığı iyidi ama kahveregi kanamam neden oluyor bilmiyorum