Kubra_3838 bazen kafayı yemek üzere gibiyim ağlama krizleri daralma hepsi var 4 yıldır hastayım aslında daha fazla ama ilaçlı olarak 4 yıl sakin ol beyninin bir oyunu olarak gör birde benim. Hafif lekelenmem var ve önce ki kayıplarım da var geçecek kaçma üzerine git kolay değil biliyorum ama bunu dene