Sarees Busra2013 ah canım benim yaaa o titremeyi o korkuyu yaşayan bilir , inan bana iyi bir terapi ile geçiyor buna inan😟
Busra2013 Sarees ucagim pazartesi gunu ve cok korkuyorum annem bilet kestik yazmis uykudan uyandim elerim tirredi terledim nefesim kesildi kalbim hizlandi ucakta bole olursam nolck😒😒😒
Sarees Busra2013 ayrıca panik afak anında bişey yiyip içmek ve temiz hava almak iyi gelmiyor aksine psikoloğum karbondioksit solumak mesela bi poşete yada avuç içinize nefes alıp vermenin nabzı daha yavaşlatacağını söylemişti , cam pencere açıp temiz hava almak daha beter yapar yanlış demişti 🙏
df-kumsal Busra2013 geçmiş olsum csmım brnde ğanik atal jastası hatta ilaç kullanmış biri olarak söylüyorum panik ataktan ölmeyeveğini düşün be serin sakin dışarısı olabilir naşkon olanir temiz hava alavağın bir yere çık beya elini kaganı yüzünü yıka bu bir atak birszsan geçecek diye kendini sakinleştir bu hastalıktan tamamen kurtulmuyırsun ama en szından bilinçlendiğinde daha azalıyor ataklar allahım şifa versin bol bol dua et
Busra2013 df-kumsal cidden cok kotu bisi sabah kardesim bileti kestigini soledi uyandim okuudm titredim kalbim atti nefesim gitti binersem nolck yarin doktora gitcm bakalim bi sakinlestirci bisi verirmi
df-kumsal Ucak içinde şunu söyleyebilirşm tecrübem yok ama zaten serin ortamdır klima vs anlamında yada varsa imkamınıx elinize el fanlarından alın mini yüzğnüze rüzgar yapcak birşey yelpaze papatya çayı içebilirsiniz sakinleştiriyor ben hamilelikte de içtim yada doktorum pasifilor vermişti omu kullanabilirsiniz sakin kalmak için bitkisel omduğu ve sürekli kullanım olmadığı için sakıncası yok demiti doktorum bende gerek dıyduğumda kullandım
df-kumsal Busra2013 be ben 9 sene bu panik atak yüzünden çocuk düşünmedim şimdi kucağıma aldım şüküt korkulacak jiç birşey yokmuş ama terapi aldım hipno terapi sizde araştırın bence alın terapi çok faydasını gördüm normal piskiolop değil onlar pek faydasını göremedim bilinç altı ile ilgili baya etksii oldu bende
Busra2013 df-kumsal ben iyiydim ya ikk defa bole oldum hamilelikte ucaga bincem kendimi korkutuyorum o yuzden oldum binince nolcak bilmiyorum
Sarees Busra2013 psikologum uçak korkusu için bana bunun hiç bi çözümü yok tek yolu kendinizi o uçağa atacaksınız uça uça aşacaksınız o uçağın içinde o korkuyu yaşayıp yüzleşip baş ede ede aşacaksınız dedi😭 aslında trüblans olmasa sıkıntı yok ama uçak sallanınca bana bişey oluyo
df-kumsal Busra2013 anladım giç bişi olmıcak verir de doktorun benm doktorum vermişti ama olduki vermedi papatya çayı filan sor içenilirmitim diye şimdi riskim varmı biliyorum dokyorun karar verir en güzel
Busra2013 df-kumsal bi gidimde yarin allah icime ferahlik versin su ucaga binim 2 saat yol bindigim gibi uyim uyanim yerdeyim allahim nolur ya😒😒😒
anneoluyorum1212 Busra2013 geçen gün cesaretimi toplayıp psikiyatriye gittim durumu anlattım tabiki kullanma bebeğe geçer bebeğini kaybedersin dedi beni bir kez daha vurdu . Ben zaten derdimi anlatmaya gelmişim rahatlayacağına daha da mahvetti. Kadın doğum doktorum kullanabilirsin demesine rağmen cesaretimi mahvetti.
anneoluyorum1212 Busra2013 benim de bir şeyden korktuğum da oluyor endişe ettiğimde oluyor durup dururken çarptıntım falan olmuyor ama korkunca çok stres yapınca hastanede falan çok oluyor. Hava al dışarı çık diyenler inan ki o kadar basit değil. Keşke bi hava almayla geçseydi
Busra2013 anneoluyorum1212 pazartesi ucagim var dusununce fena oluom napcm 2.30 saatlik ucusta bilmiyroum çok çaresizim
Derya_y Busra2013 muhtemelen değerlerin etkiledi, panik atak değildir gebelik hormonları fena vitamin eksikliğidir, ama yine de muhakkak profesyonel yardım al, Allah çektirmesin lanet bir şey o panik atak
Busra2013 Derya_y evet zaten hamielligi istemeden kaldim onun piskolojisi onu öğrendim agladim ettim annem kaza gecirdi uykudan o haberlw uyandim fln filan derken tansiyonum 1 defa yuksek cikti bide kalbim surekli tansyonmu kalpmi düşünmekten vitamin dahada dustu kanda dustu berbat durumdayim
Busra2013 Sarees ya ben tek basima biniyordum ulke ulke gezdin daha 1 yil once gittim burun estwtigi oldum geldim o dikislerle tek basima bindim geldim bu hamilelikte sanki bana bisi oldu parmagim kanasa olcem diyorum iyi degilim nasil binicem bilmiyorum kizimla gidicem bana bisi olursa kizim nolck diyorum suan yazarkende fena oluom
Busra2013 anneoluyorum1212 ben hic kulanmadim ilac bi turkiyeye varirsam gebermezsem ucakta gidicem herseyime baksinlar piskolog fln hepsine gitcm
anneoluyorum1212 Busra2013 bana psikiyatri doktorum norodol yazdı rahatlatıyor bir nebze zararı yok dedi
Sarees Busra2013 ah canım benim kıyamam ben sana yaşayan bilir işte öyle zor ki … ama iyi bir psikolog ile herşey mümkün psikoloğumdan Rabbim bin kere razı olsun 🙏 panik atak ustası resmen