Şöyle düşün bir şekilde geçecek şuan kendini sıkmanın hiç bi faydası yok cama balkona çık,güzel bi kahve yap ya da sevdiğin bişeyler ben böyle zamanlarda strese gireceğim şeyleri düşünmemeye çalışırım bunu da genelde telefonda sevdiğim şeyleri izleyerek kahve içerek atlatırım