Sezeryanda zor 3 sene önce sezeryan oldum yatağa yatsam kalkarken ağlayarak kalkıyordum dikiş ağrılarımdan ameliyat sonrası gaz sancısı inanılmaz fazla hastanelik oldum doğum sancısı gibi bişeydi. 10 gün kadar iki büklüm yürüyorsunuz. Anestezi etkisi omuz ağrısı vs. 2,3 hafta sonra 2. Doğumum olcak keşke vajinal doğum yapabilsem ama mümkün değil şuan her doğum zor ama bana kalırsa sezeryan daha zor 😞