Kızlar bugün 11 haftalık olduk kan uyuşmazlığımız var saat 17 30 da kanamam oldu pıhtı da vardı acile e gittim sadece progestan iğne ve hap verdi yarın öğlen gel dediler ama hala dildikçe geliyor düşük tehlikem yoktu neden böyle oldu sizce kan uyuşmazlığı yüzünden mi