Benim ilk çocuğum kızdı benim ondayken 5. Aya kafar hep mide bulantım vardı çok kötü haldeyim şimdi yine hamileyim daha 7 haftalık bunda tam tersi bulantım var ama kızıma göre çok degil kızdayken ne yersem çıkartırdım bunda bir kere oldu mide bulantım var ama çok aşırı degil aksine daha çok uyku hali var sürekli uykum geliyor. Kayınvalidem de diyor ki bu diğerinden farklı belirtilerin var erkektir diyor onla alakası olduğunu düşünmüyorum hiç siz ne diyorsunuz olabilir mi