Cennetnazli Kızlar iki hafta sonra doğum yapacağım bana önerebileceğiniz yenidoğan akışı iyi olan biberon söyler misiniz
busra1708_ Dr.Browns yorumları çok çok iyi, forumda da çok güzel şeyler okudum. Avent iyi olabilir ama biraz da reklam işi var orada. Ben aşırı reklam yapılan şeylere biraz mesafeli yaklaşan biriyim 🥲