Sementa63 ilk gebeliğimde son haftalarıma kadar düşük riskini ve erken doğum riski nedeni ile kullandım ve hep vajinal aldım. Rahmi doğrudan etkilediği için vajinal alım daha çok öneriliyor. Şuan yine kanama alanım ve düşük tehdidim var günde 3 tane vajinal alıyorum.
Ağızdan alınca yan etkileri çok oluyor.