Mihrimahbukre Kızlar 20. Haftamdayım geçen sefer sadece idrarda enfeksiyon vardı bugün kanda da ve idrarda enfeksiyon çıktı bu durumda ne yapılıyor doktor ne der yani bu arada tahlilleri ben yarın göstericem ben kendim baktım o yüzden soruyorum
Yazmelegi_ Mihrimahbukre muhtemelen antibiyotik başlar. İdrar yolu için de tek kullanımlık şase verebilir
Miniboy Mihrimahbukre enfeksiyonun miktarına göre bazen ilaç verebiliyorlar bazen vermiyorlar. Bnde ramazan bayramında kanda az bir enfeksiyon çıkmıştı serum verdiler ama ilaç vermediler sonra kendiliğinden geçmişti. İdrarda ilk çıktığında da az diyip vermedi 2 hafta snra tekrar yaptık artınca ilaç vermişti
Herseydenbiktim Mihrimahbukre Bende de var, tek kullanımlık toz verdi gecti gibi oldu ama bence geçmedi aradan biraz zaman gecti bugün tekrar verdim yarın bakalim soracam, geçmiş olsun 🙏🏻
Sssbbbs Mihrimahbukre benimde aynıydı herhangi bir şikayetim yoktu yanma vs ilaç başlamadı su iç dedi
Karya11 Mihrimahbukre ev tahlillerimde idrar yolu enfeksiyon çıkmıştı tek kullanımlık bir ilaç vardı tekrar kontrol ettim de tekrar çıktı tekrar tek kullanımlık ilaç artı Bir tane de ağızdan almalı bir ilaç verdi bol su içmemiz gerekiyor İnşallah en kısa sürede geçer ikimizin de