[silindi] Kocaman sarılalım. 🧡 O kadar korkuyorum ki bende adetlerim bazen tepetaklak oluyor. Kilo alınca yavaşlıyor adetim bir iki kilo verince eski haline dönüyor geçen ayda eşimle diyete başladık çok güzel dolu dolu adet oldum bu ay hiçbir şey yok anlamadım kilo da almadım dikkat de ediyorum yediğime yedi gün gecikmem var. Belirsizlik o kadar kötü ki üç gün önce test yaptım kocaman tek çizgi yine. Ümidim de yok ne yapacağım bilmiyorum kan vermeye de korkuyorum yine yok diye. 😕