Glsm48 Merhabalar , 4 haftalık hamileliğim var dün kan test yaptırdım Hcg 119 çıktı düşük mü ne testi tekrarlamam mı gerekiyor yoksa? Düşükmüş gibi geldi sanki
Meryem345 Glsm48 canım sanki biraz bana da düşük geldi çok bilgim yok ama üste çıksın postun diye yazıyorum
Ervaa2534 Glsm48 niye düşük olsun ki benimki 100 du şimdi 18 haftalık olduk çok şükür öyle düşünme önemli olan değerin güzel artması
Nibozog Glsm48 iki günde bir aynı saatte kan ver canım. Önemli olan düzenli artış. İyi olup olmadığını bu şekilde anlayabilirsin
Baklavaseverim Glsm48 benim de 3 haftalıkken 12 çıkmıştı önemli olan 48 saatte iki katı artması konu eski ama belki merak eden olur sağlıkla kucağınıza alın 🥰🥰
Elifdundar29_ Bence normal canım artışa bak iki gün sonra tekrarla testi benim bat 1 gün kala kan da 103 çıkmıştı normal yani
Glsm48 İçim rahatladı sizde de böyle olunca.. ne bileyim değer düşük olunca sıkıntı olur diye düşündüm 🥹 kaç günde bir aile hekiminde tekrarlamam gerekiyor sizler nasıl yaptınız
Yazmelegi_ Glsm48 normalde 2 güne bir takip edilirse daha doğru oluyor dün vermişsiniz yarın tekrar verin ❤️
3boysmom Glsm48 önemli olan rakam değil betanın 10un üzerinde olması ve 2 günde bir 2 katı artması 15-20le öğrenenler bile var gayet iyi sizinkide maşallah🙏
Busranur_mnts minikmucizem356_ ben de 3 gün kala 25 ile öğrendim canım önemli olan düzenli artış olması 2 3 güne bi kan ver
minikmucizem356_ Busranur_mnts iki gün arayla verdim 23 ten 90 dan 212 oldu 8 gün oldu doktora gitmedim 6 + 2 olduk 7 haftalık olsun gideceğim inşallah