Bende bağlatmayı düşünüyorum 3. Bebeğim olacak Allah izin verirse 29 yaşındayım bence herşeyin yan etkisi olabilir risk almak istemiyorum çabuk hamile kalıp çok kötü hamilelik geçiriyorum o yüzden en iyisi bağlatmak bağlanıp hamile kalma olasılığı çok düşük diğer korunma yöntemlerinde daha yüksek bağlatıpta kalırsam Allahın bir hikmeti der doğururum ama onun dışında çocuk istemiyorum çocuklarıma yetmek kaliteli yaşamalarını istiyorum ekonomi çok kötü bu ekonomik zamanda çok çocuk değil yeterki çocuk sahibi olmak gerekli diye düşünüyorum