Arkadaşlar doğum yapalı 47 gün oldu, kırkım çıktıktan sonra konrtolde doktor rahim ağzında hafif enfeksiyon var diye mixovul fitil yazdı. Ama emzirmeyle ilgili herhangi bişey yazmıyor ilacın üstünde. Emzirdiğim için merak ettim süte geçmez dimi? Emzirme dönemind kullanan oldu mu aranızda