Arkadaşlar benim plt 100lerde normalde en az 150 ve üstü olması gerekiyor. Benim gibi kanama eğilimi olup transfer olan var mı? Doktor oksapar ya da coraspirin kullandırmak istemiyor. O yüzden doğal siklus deniyor. Benim gibi durum yaşayan var mı acaba