Kızlar bugün kontrolüm vardı. Doktor makat geliş bebek dedi dönmemiş. Kafası da büyük 2,5 hafta kadar önde çıktı. Doktor 37 haftaya kadar bekleyelim bi dedi. Ama şu an yüksek ihtimalle sezeryan görünüyor dedi. Bu haftalardan sonra dönen oldu mu? Kendimi normal diye şartlamıştım böyle bir şeyler karşılaşınca üzüldüm ister istemez 😔