Zeybal_24 Herkese merhaba bat 6 / akıntı mevcut şeffaf jel gibi şöyle bir test yaptım 1 hafta önce bu şekilde çıktı Pcos var genel de 1 hafta geçiyor ne diyorsunuz görsel bu https://hizliresim.com/j4yyfyl
Sezei Zeybal_24 kuzum gebelik yok maalesef senin gösterdiğin yerde bi boya veya madde her neyse o var çizgilerin çıkmasını sağlıyor idrar temas edince, aslında test bozuk değil
YyyyYasemin Zeybal_24 sadece komple kırmızı olunca bozuk olmuyor canım tam yerinde değil çok uzakta bence uzakta olması da testin yanlış olduğunu gösterir
Nazsuuu Zeybal_24 canmm cizgi tam ortasında olmalı ve çok az bişi gözüküyor sanki fotonun düz halini atsana regl günü ne zmn
Sezei Zeybal_24 çok haklısın gölgeden bile medet umar olduk ne diyelim rabbim daha fazla aratmadan nasip etsin isteyen herkese
Nazsuuu Zeybal_24 test bozuk değil cnm olması gereken yerde orası ben orda çok az bişi gordm ama tekrar test yapsan daha iyi olur
Nazsuuu Zeybal_24 bakın ben gebeliğimi bu testle öğrendim sizinkinde de orda hafif bişi gördüm ama inşallah doğrudur
Nazsuuu Nazsuuu ben çok az silik gördüm orda gebeliğimi de bu siliklikle öğrendim ama belkide yanlış görüyorumdur
Siyahbeyaz_ Nazsuuu sizin testin markası neydi acaba bugün ara kanamam oldu test edince varla yok arasında çıktı adetime 1 hafta var henüz😌