bulutsm 35+4 deyim kızlar erken haftam henüz ama ara ara regl ağrısı ve regl şişkinliği gibi bi ağrı heliyor kısa sürüyor ama bu doğuma işaret olabilir mi merak ediyorum
As38- 36+5bende de oluyor canım duş alınca yatınca dinlenince hemen geçiyor artık yalancı sancılar artar çok ağır işler yapma eğilip kalkma bol bol dinlenmemiz lazım
bulutsm As38- yapamıyorum zaten hiçnirşey direk yoruluyorum eğilip kalkmak desen baya zorluyor:( bu iki gündğr başladı bu ağrı ama dinlenince geçiyor dediğim gibi kısa sürüyor teşekkür ederim 💗
miiaa1 Bende sizinle aynı durumdayım bugün 35+4üz ağrım çoğu zaman sırtımdan başlayıp karnıma doğru geliyor ve karnım aşırı sertleşiyor🥲 dinlenince geçiyor, ama bazen uzun sürüyor anlayamıyorum