Gokceozbozkurt inşallah sağlıkla doğar bebekleriniz.ben kasılmam olduğu için dr gittim ndt de doğum sancıları çıktı dr yatış verdi iki gün hastanede kaldım.Rahmim 3cm açılmış şimdi sürekli ilaç kullanıyorum ama hala sancılarım var.Bizim oğlanda 2130g kız 1960g dı üç gün önce.2 buçuğu görsek iyi :)