altunergelini Selamlar 🎈 Sorum Şu ; gebelikte mide bulantısına şunu yaptım iyi geldi diyen oldu mu 8+4 oldum bu aralar koku hassasiyetim de başladı çok kötü oluyorum 🥹🫣
busebasaran06 altunergelini çözüm yok bence askim ben ne krakerler yedim ama fayda etmiyor prilam ilaç geçirdi sadece beni :)
Leontiine altunergelini maalesef dua edip geçmesini bekliyorum 7. Haftamdan beri kusuyorum 11+5 oldum hala devam. İlaçta fayda etmedi bana. Fayda eden kişiler var tabi doktoruna sorup yazdırabilirsiniz
mayaden altunergelini ilk gebeliğimde prilam iyi gelmişti ama bunda o da fayda etmiyor , hiçbir çözüm bulamadım maalesef bi gün kendiliğinden gececek diye bekliyorum 🥲