Serifenurx 3 kiloya kadar 0 numara oluyormuş bende küçük bir paket almıştım 0 numara yenidoğana çok mu küçük olur ki
Ftm2025 Serifenurx ben 1 paket sıfır aldım hastane çantama da ondan koydum annem öyle söyledi bana da çok minik geldi ama kızım zaten zayıf doğacak gibi
Minik1Civciv Serifenurx bildiğim kadarıyla evet canım ben 1 numara aldım oğlumda şimdi de hamileyim yine 1 numara aldım.
Kedi07 Serifenurx kızlarım 2 küsür kilo doğdular 0 kullandık 3 kiloyu geçince 1 e geçtik. 0 prematüre bebekler için canım
MinikBrokoli Serifenurx yani bi paket almışsın ilk olarak onu kullan gitsin canım ,öyle abartı küçük geleceğini sanmıyorum öyle çok sıkmaz, geniş geniş bantla, zaten 2 saate BİR değişecek hemen biter o 😂😇😇
Amywhat Serifenurx 0 numara göbek bağına temas etmemesi için iyi demişti doğuran arkadaşım bebekler hareket halinde olunca bacaklarıyla 1 numara göbek bağına sürtüyormuş ben de bir paket 0 aldım ne olur ne olmaz diye