Pıt diye vurur genelde ilk başta çok hafif hissedilir gündüz hareket halindeyken anlaşılmaz ama akşam dinlenişe geçince bebişte hareketlenmeye başlıyo hafta ilerledikçe pıt pıt vurma sıklaşıyo benim 2. Gebeliğim yaeın 21 oluyoruz artık daha net hissediyorum