Kizlar selam 30 haftalik hamileyim 21. Haftadan beri bebegimin tekmelerini hissediyorum gobek tabakam kalin oldugu icin sadece tekmelerini hissediyorum her neyse son iki haftadır gece gündüz saat başı hareketli olan bebeğimin hareketleri cok azaldi 4 gün önce doktora gittim bir sorun yoktu ama bebeğimin hareketlerinin azalmasini anlayamiyorum yaşayan var mı doktoruma gittigimde soracaktım ama kendimi pimpirikli mi davraniyorum acaba diye durdurdum bugünde iyice kafamı karistirmaya basladi