Canım kendi başımdan geçtiği için yazıyorum ama öncelikle bu bir ihtimal doktorun daha iyi bilecektir. Hamileliğin 20. Haftalarında aşırı bel ağrısından iç hastalıklarına gittim. Orda kanıma baktıklar ve kanımda pıhtı olma olasılığını gösteren hormonum ya da değerim yüksek çıktı. Bu arada hamilelikte bu çok normal bir durum hele ki biz ikiz anneleri için. Doktorum(perinatoloji uzmanı)bu değere normal dedi fakat iç hastalıkları doktoru oksapar iğne yazdı ve 10 gün onu kullandım. Pıhtı da bel ağrısına sebep olabilirmiş. İlacı bitirip gittim hormonum biraz daha düşmüştü 1400 den 900 olması lazım. Sonra biz uzun uzun konuştuk. Bana dedi ki bel ağrın çok olursa ve bacaklarında tek taraflı şişlik varsa hemen geliyorsun bir bakalım. Belki de kan sulandırıcı kullanman gerekiyor. Yine de bir doktoruna danış. Benim bel ağrılarım dayanılmaz olduğu için gitmiştim