Hamzaninannesi1 yapmayın yemeyin diyetinize harfiyen uyun lütfen , bende de başından beri var yükleme yapmadan önce de biliyordum hatta evet hamileyken zor nerde aksi birşey var canı çeker insanın , benim bebek şekerden dolayı kilolu şuan hap tedavisine basladim dusmezse insülin le ek olarak devam edicem , aslında çokta vaktim kalmadı 36 haftalık olduk artık , ama pismanligim çok fazla