Benimde bat 25 haziran. Bugüne kadar göstermediğim belirti kalmadı diyebilirim.hamilelik ilk belirtilerle ilgili Ne okuduysam yaşadım. Artık psikolojik olduğunu düşünüyorum. Bugünde testim negatif. Ve bugün sıfır belirti karnım bile ağrımıyor. Regl bile gitti sanki 🤷🏼♀️beklemek çok zor.. kendimi sana yakın görünce yazayım dedim. Dilerim mucizelerimiz olur 🙏🏻