Nargissos 13-9/14-9 oynak tansiyon demek canım benim 16. Haftada felan muayenede 13 farkedildi ama bazen yorgunluktan felan olur diye doktorum sordu hani evde nasıl felan aslında biraz şüphelendi ama benim alet ya kış ölçüyomuş bende evde düşük felan dedim oda takip edersin sıkıntı olursa haber ver bana dedi 14 ü istemiyorlar zaten sınır direnç varsa baya erken farkedilmiş çünkü doktorum direnci gördü direk tansiyonumu ölçtü o an 16-10 du düşün ve bende herhangi bi etki yoktu belki çocuk tansiyondan karnımda bile vefat edebilirdi ama benim daha önce düşüğüm var bi tane ondan 13. Haftaya kadar kan sulandırıcı kullandım tedbir amaçlı belkide bundan dolayı birşey olmadı sana coraspin verdiler mi ?