Asill01 canm seni en iyi anlayan Benm Benmde geçen ekimde 14 haftalık bebeğimi kaybettim kontrole Gittim dedi işte kalbi durmuş. Çok zordur vala öyle ağır bi acıydı ki Ağladımda çare yok
Sonra genetik test yaptık herşey normaldi doktorlar dedi büyük ihtimalle bebek hastaydı ondan dolayı kalbi durmuş sonra oturdum şükrettim Şuan yine hamileyim 3 aylık kendini üzme Allah büyüktür canm