Melo2 Tetenoz aşısında kaç gün kol ağrısı çektiniz bugün oldum kolum kalkmıyor bide arada ağrı vuruyor 🥹🥹
SuEr_Tu1512 Melo2 Ahhh bende dün olduumm🤦♀️ Aynı sorun bende de var dün baya ağrıdı, bugünde hâlâ kolumu kaldıramıyorum ☹️
ayse68_ Ben olmayacagım ilk gebelikte oldum bebek aşağıya indi o günnhastanede yattım. Olmadan öncede sordum böyle etkisi varmış diye yok dediler aşıdan snra aile hekimliğine gittim tesadüf diyorlar canan karatay hocayı dinlemedik :(