3+3 de gözükmemesi çok normal değil mi? Neredeyse regliniz bile gecikmemiş. Doktorunuz niye şüpheli diyor anlamadım. Hastanede 3 gün regli geciken kişiye vajinal muayene yapıp rahim kalınlığı var ama kese oluşmamış biraz daha beklememiz gerekiyor dediklerine şahit oldum. Sizin için çok erken endişe etmeyin.