Test yaptırdım 75 gramlık şekerli içecek verdiler ve sonuç olarak şekerim çıktı. Normalde zayıf biriyim öncesinde herhangi bir rahatsızlığım yoktu şeker vs gibi. Ama çıktı. Ve ben hamileliğimde çok fazla tatlıya aşeriyorum. Tatlı olmadan nasıl duracağım bilmiyorum biraz sonra künefe yemeye gideceğim mesela. Şekeri çıkan var mı nasıl geçirdiniz bu süreci