Progestan kullanmaktan başka sizin elinizden gelen hiç bişey yok malesef
Ben de daha önce bir düşük yaptım 11 haftalıktı şimdi tekrar hamileyim bunda da ilk haftalarda sürekli kanama alanı vardı içerde ve kahverengi lekelenmem oluyordu ama bişey olmadı şükür 25+5 haftalık oldu şimdi