Son adete göre 7 haftalık hamile olmam gerekiyo ama geç döllenme olmuş 5 haftalık hamileyim kan değerlerine göre 11 haftalık hamileyim doktor değerlerin çok yüksek ikiz olabilir dedi henüz çok küçük kalp atışı da yok göremiyorum 2 hafta sonra tekrar gel dedi bu durumu yaşayan var mı