byk0606 Sevgikaya1525 Bende aynı, bugün doktorumla konuştuk normal doğum üzerinden ilerleyeceğimi söyledim. Ama bazen belirli gün ve saatte doğum olacağını bilecek olmak güzel olurdu diye düşünüyorum😂
Nutella- 38+1 olduk bekliyoruz ama gelen giden yok hep yalancı sancılar var, ilk kızın 37+6 da gelmişti
Sevgikaya1525 byk0606 aslında onu yapıyor ya bi çok kşi doktorun özel ise suni ile başlatıyorlar cnm ama evet bilmk çok gzüel 😂ikinci çocuk ama diorm ki ya sancım olurda anlamazsam korkusu var
BusraUfuk 39+0 olduk , 5 gun once nisanim geldi o gunden beri sanci falan yok , bekliyoruz sabirsizlikla kiziminiz gelisini 🥰