Kubrr_ Murff bende de benzer bi durum olmuştu doktorum gözüme biraz iri geldi dedi ve onun için şeker yüklemesi istedi ama şekerim yokmuş şükür
Murff Minik1Civciv oyy maşallah içimi rahat tutmaya çalışıyorum biraz yediklerimendikkat edicemnbu günden itibaren inşallah sağlıkla doğar
Murff Kubrr_ ortalama olarak 12 haftam daha var ya 40 hafta olarak hesaplarsak. Şimdiden 1290 ise 40. Haftama kadar iri kilolu bebek olmasından çekiniyorum onu dert ettim kendime. Doğuramamaktan çekiniyorum
35Hatice Murff benim de 28 bugün 1200 gr dedi aynı endişe bende de oluştu 😅 neyse içimizi ferah tutalım allah doğuramayacağımız bebek vermez bi şekilde çıkarırlar 🥰😅 Sağlıkla gelsinler inşallah
Seelinimo Murff benimde korkum o. bide gebelik şekeri çıktı bende yani iri bebek olması yüksek oranda 😅😅 bakalım hayırlısı. Bizimkiler Haftasına göre çok az fazla yani abartı değil.
Aleyo03 Ben 28+5 deyim 1210 gr haftasıyla uyumlu dedi doktorum bugun gittim. Şeker vs yok. Bence normal endişe etmeyin