Zeynepackgz Kızlar şehir Hastanesi’nde doğum yapan varmı nasıl geçti memnun kaldınız mı çocuk anneden 2-3 saat sonra geliyormuş kontrol amaçlı demişler dogrumu onun dışında sorun yaşayan oldumu memnun kaldınız mı olumlu ve olumsuz yanlarını soylermisiniz