Seelinimo Gebelik şekerim çıktı Endokrinoloji bölümüne yönlendirdi. Acaba bundan sonra perinatoloji mi takip edecek beni yoksa yime kendi kadın doğumcum mu ?
CoolMamaMode Seelinimo yok direk endokrin bakıyor önce size diyet veriyor diyet ile şekeriniz düzene girmezse insülin başlar .. ama insülin ile de düşerse zaten riskli bi durumunuz olmaz arada endokrin e görünürsünüz kadın doğumcunuz yönlendirir .. benim bu şekilde ilerlemişti
aylisinannesi Canım geçmiş olsun gebelik şekeriyle ilgili pek bilgim yok ama eğer riskli gebelik ise normal kadın dogumcunun yanı sıra perinatologada görünmen gerekebiliyor
Seelinimo aylisinannesi işte gebelik şekeri riskli gebelik mi demek oluyor onu bilmiyorum. Ama perinatoloji doktoru hangi hastalıklara bakar yazdığımda gebelik şekeri de yazıyor kafam karıştı