Merhaba hanımlar ilk gebeliğimdi burdaji yorumları okuyarak geçirdim hamileliğimi ve bende tecrübemi aktarmak istedim öncelikle tansiyonum biraz sıkıntılıydı hamilelikte protein atılımı gebelik zehirlenmesi olmadı ama 14 ler 15 lerde tansiyon yükseliği yaşadım 37+2 de doktor kontrolüm vardı doktorum tansiyonuma bakarken 15 olduğunu ve bugün yatış yapıp izleyeceğini söyledi (normal doğum diye ilerliyorduk bu arada )yatış yapıldı tansiyonum en az 14 düştüğü için doktorumla kararlaştırdık ve bebeği sezeryan doğum ile almaya karar verdi riske atmak istemedi. saat 22:30 da bebeğim dünyaya geldi. Allaha şükürler olsun ikimizde çok sağlıklıyız. Sezeryan doğumun ilk kalkışı çok kötü derlerdi ama ben kalktım yürüdüğümde neredeyse ağrı hissetmedim herkes çok şaşırdı. şu an 10 günlük lohusayım kendi ev işimi kendim yapıyorum dikişlerim hafif sancı yapıyor arada 2 günde ayaklandım. Demem o ki hiç bir kötü yoruma kulak asmayın bebek kendi nasıl gelmek istersen öyle geliyor ve her hamilelik kişiye göre değişiyormuş cidden.