momof3 Ya hani bazı kadınlar hamile bile olsa bi kaç ay adet görebiliyomuş burda kaç kişide okudum yani sanki sende öyleymişsib gibi geldi banada çünkü her ay test pozitif yani silikte olsa var bikere yalancı çıkar iki kere yalancı çıkar hep mi yalancı çıkıcak diye düşünüyorum.. Şuan yunurtlama dönemindeyim ben de yinede umudum yok