Haleunsblr Anneler ve anne adaylarım😔 Bebeğimi besleyemiyormuşum yarın suni sancı ile normal doğum gerçekleştireceğim Allah ın izni ile dualarınızı bekliyorum 😔😔 Bilenler bilir; sıl böbrek büyük dediler Asimetrik gerilik var iki hafta dediler Dediler de dediler Çok üzgünüm fazla heyecanlıyım tuhaf duygu rüya gibi geliyor şaka gibi Allah isteyen herkese evlat nasip etsin 💜💜
Serenulkaya Haleunsblr ayyy Allah yardimcin olsun bndede sag bobrek buyumesi cikti bu hafta korktum simdi daha 22 haftaligiz