nevanur_srt Kızlar bir sorum olacak ben 6.5 aylık hamileyim sol göğüsümden süt geliyor bazen çok akıyor bazen leke gibi sağ göğsüm daha az akıyor ilk gebeliğim korkuyorum açıkçası normal mi bu durum 🥹🥹
Yzc_asli nevanur_srt canım benim 36. Haftada yeni helmeye başlamıştı ama normalmiş sadece sıkma. Doktoruma sordum süt değil süte hazırlanıyor vücut o yüzden sıvı geliyor normal dedi
patulii nevanur_srt benimde ara ara geliyor çamaşırımda farkediyorum, 23 haftalığım, elleme normal bişey sıkmayın sakın 😊
Parinas nevanur_srt akması da normal akmaması da. Benim ilk 2 gebeliğimde hiç akmadı. 3ncü de tek mememden bi sefer ıslandı sabah ıslak uyandım. Gebelikten gebeliğe değişen ama normal bi durum