yesimvera ben bir tane kullanıyordum bana da bir tane al dedi doktor.. uyku yapıyor evet o yüzden zaten akşam iç demişti.. vücudun biraz alışma süreci oluyor alışınca normale döner merak etmeyin. Birde 7. Haftadaymışsınız daha hamilelikten dolayı da uyku düzensizliği oluyordur. Yani sürekli uyuma isteği sürekli yatma ya da sersemlik gibi etkiler çok normal. İlk üç ay direnemiyordum asla uykuya direk bayılırı gibi uyuyordum. Ama zamanla hepsi düzene giriyor, beden alışıyor. İnşallah güzel sorunsuz ilerler 🌸