sadece1selda keşke eşler biraz anlayabilse anlayışlı olabilse şu durumu 9. Günün çok erken olduğunu pozitife dönme ihtimalinin olduğunu ve boşuna can sıkılacağını, herkesi strese sokuyorlar böyle hoş bir şey değil aslında ama kendileri bilir elbette, 14. Gün testte çıkabilirdi belki negatif olabilir o zaman, kaçıncı iğnen ? Üzülme benim 4. İğnem hiç biri tutmadı 4.de bekliyorum şuan