Emiinex Merhaba arkadaşlar şuan 32+2 deyim 37 ye kadar çalışmayı düşünmüyorum izin için geç mi kaldım bu hafta hastane randevum var o gün almak istiyorum aslında ama nasıl yapılıyor yardımcı olabilir misiniz?