Nbht__ ben de 23 haftalık hamileyim. Benim bebeğimin organları ayna şekilde . Soldakiler sağda sağdakiler solda , mesela kalp sağda mide sağda vs . Ben amniyosentez yaptırdım sonuçları bekliyorum. Umarım temiz çıkar . Sağlıklı bir şekilde yaşarlar ? Tam tanınınız adını yazar mısınız ? Bir de kalp te başka anormallik gördüler mi