Yasemnnnnn ben 23 haftalık hissetmeye başlamıştım bi gün hissediyordum bi gün hissetmiyordum çok korkuyordum ama gerek yokmuş gerçekten,şuan 27 haftalık olucam bazen bi gün boyunca hissetmiyorum bu konuyla ilgili çok post açanda gördüm,sanırım ayakta olduğum için hep hissedemiyorum