Hashasim2020 atilla okura gitmedim mete bey de doğum yaptım gayet iyi bir doktordu ama şöyle ki çocuk doktorlarına hakkımı helal etmiyorum bebeğim prematüre doğdu sağ salim eve çıktık sonra hastalandı sabah akşam bütün o hastanedeki çocuk doktorlarına götürdüm hepsi bir şey yok dedi sonra boğmaca dediler test alın dıye yalvarıyorum test almıyolar başka hastaneye götürüyorum premature biz bakamayız diyorlar oysaki prof doktor var orada yani sabah akşam götürdüm on gün boyunca canım çıktı sonra dedi ki doktor bu çocuk RSV virüs olmuş yatıralım 5-6 gün sonra çocuğunuzu alırsınız dedıker yatırdık gece beni aradılar bebeğiniz vefat etti diye canlı kanlı verdiğim çocuğumun ölüsünü aldım ben oradan o yüzden sonrasından çocuğunu başka yere götür yani o hastanenin çocuk doktoruyla kalma. Yani biz ihmalden dolayı çocuğumuzu kaybettik sonra ölümü şüpheli bulundu boğularak vefat ettiğini düşündüler otopsi istediler yaptırmadım yani zaten çocuğum küçüktü bir de bedeninin kesilmesine içim el vermedi sonra zaten it iti ıısırmadı konu kapandı mahkeme açamadık mezarı açacaklardı mahkemeyi açmamız için onu da ben istemedim yani gerçekten o hastane bize çok ağır şeyler yaşattı psikolojini bozmak için söylemiyorum ama bir anne olarak benim yaşadıklarımı bir başkasının yaşamasını istemiyorum o yüzden de elimden geldiğince ben bu hastanedeki tecrübemi söylüyorum