Sultansultis Arkadaşlar 9+5teyim ve çok iştahsızım, karpuz ve tuzlu salatalık yemeyi seviyorum onun harici canımın çektiği pek bir şey yok. Sizin canınınız neler çekiyor?
Daisyy000 Sultansultis 12.haftadayim. Benimde canım asla ev yemeği çekmiyor. Hergun tantuni, Hatay usulu soslu döner, hamburger falan yiyesim var
Fatmanur-ozun Sultansultis bende ilk 4 ayimda sağlıklı beslenmek istesem de iştahım olmadığı için çoğu şeyi yiyemedim. Sonradan öyle güzel iştahım açıldı ki Şimdi 32. Hafta dayım bebeğimin kilosu haftasına uyumlu bende normalde asla kilo alamayan biri olarak 1 ayda 6 kilo almışım şeker falan olmamasına rağmen doktorum şaşırdı beslenmene dikkat et diye uyardı 😅 yani ilk 4 ay hiç kilo almayan ben birden iştahım açıldı ve kilo almaya başladım o yüzden sıkıntı yapma zamanla düzelir inşallah
Deleted33000 Sultansultis 37+5 im sürekli uyumak çekiyor canım yemek su aklıma gelmiyor resmen bide kaç gündür sancı çekiyorum ama bebek aşağıya inmiyor resmen
Koc1106 Sultansultis Sultansultis ilk aylar öyle ama 4. Aya gelince 😁😁😁 her şey yemek istiyorsun😁😁😁😁😁
Sultansultis İş arkadaşım birinci trimester hamile olmasına rağmen canı ağır yemekler yağlı şeyler çekiyor hep keşke ben de öyle olsam
Eliffbaby Sultansultis çekmesin canım zaten diğer trimesterlarda iştahın baya açılıyor zaten ilk üç ayda bebek annenin depolarından alıyor demişti doktorum o yüzden sen de hiç sıkıntı yapma gebelik çok dalgalı bir süreç iyi olacağını bil tadını çıkar:)
Eliffbaby Daisyy000 benim o kadar ağır şeyler değil de mide bulantısından hep kuru hamur işlerine yönelmiştim
Daisyy000 Sultansultis böyle iştahlı olsam zayıfım da zaten Ay demeyin öyle ben ilkinde 26 kg aldım verene kadar canım çıktı
Daisyy000 Eliffbaby İlk 8 hafta benimde çok midem bulanıyordu. Bende devamlı hamurisi,tost falan yedim
Eliffbaby Sultansultis sizin haftalarda böyle olması çok normal zamanla mide bulantıların geçince iştah da açılıyor zaten . Meyve ve kefir, yoğurt da tüketebiliyorsan en azından depolarını yavaştan doldurursun
Eliffbaby Daisyy000 evet ben de ye ye ye sıkılıyor insan bu sefer de ay bilmiyorum psikolojik olarak çok zor bir süreç :) ama en önemlisi inşallah bebeğimizi sağlıkla kucağımıza alırız :)
threebaby_mom Sultansultis 16 haftalık olduk iştahım çok açık özellikle et yemek istiyorum böyle Adana kebap Kayseri yağlaması felan 😋 hafif yemeklerden hiç zevk almıyorum 🤣
Leontiine Sultansultis istifra etmekten hiçbir şey yemiyorum hiçbir şey canım çekmiyor yemekten bile soğudum göresi gözüm yok mecburiyetten yiyorum sadece