Bu kaçıncı post açışım kizlar gebe olduğumu düşünüyordum adetim bi kaç gün kala test yaptım negatif bugün de adet ilk pembeydi sonra biraz yoğunlaştı ama aşırı halsizim baş ağrım var kasiklarimda batma karin agrisi ve mide bulantım çok ve içimde çok değişik bi his var spiral çıkaralı 2 ay olcak ilk kalmadim 2.gebeligi düşünüyorum adet olmayı kabullenemiyorum psikolojik olarak mı anlamadım adet görüp hamile olabilir miyim veya şuan kanamam varken gebelik testi yapsam olur mi bi fikir verin bana kafam allak bullak